.

.

Thursday, May 24, 2012

2 hari lagi!

Assalamualaikum

salam jumaat semua
lagi 2 hari cik gold akan menjadi puan gold ----> hehehhe
petang ni akan berangkat pulang ke Kedah
risau gila nak tinggal kucin-kucing kat umah tu
mintak tolong housemate bagi makan kan
harap dia tak lupa

kucing cik gold suma dok kat luaq umah...
luaq umah sewa lak bumbung tak cover semua, jadi petang akan panas dan kalau ujan depa tak dak tempat berlindung
kalau ujan malam cik gold akan bawak masuk depa lam umah
tapi dah cik gold balik kampung lama ni sapa nak jaga depa
jadi semalam cik gold beli palstik tebal untuk wat bumbumng skit
tengok cam tak kukuh ja
awal pagi tadi lak ujan angin agak kuat
tercabut la 1 tali
tak pa balik ni nak sendal ngan batu la
harap depa selamat
amminn....


*** lagi 2 hari nak nikah : harap sampai umah esok ada skit perasan cuak ka neves ka...tak macam la ni rilek ja lagi






3 comments:

  1. semoga segalanya berjalan lancar Cik Gold!! congrtas in advance dear =)

    ReplyDelete
  2. tahniah :)) selamat pengantin baru

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails