.

.

Wednesday, October 13, 2010

7 bulan tapi dah 20 kg??



wah, comeynya baby ni...(^_^)

untuk pengetahuan anda, baby comey lagi montel ni asal dari Iran


dia ni lelaki ye.masa dia dilahirkan dulu, dia normal ja lebih kurang 3kg..
kalau dari lahir besaq cam gini teruk la mak dia nak beranak.hehe...

tapi selepas 3 bulan, berat badan dia semakin meningkat ke 11 kg dan skarang 20 kg bila berumur 7 bulan

nak kata mak pak dia besaq sangat pon tak jugak.



mak paknya cakap dia ni minum susu selama sejam setiap hari.hehe...patut la jadi cam tu, maka dan bapaknya pon manjakan sangat.


kecik-kecik memang la comey cam gini, tapi bila besaq problem la plak.
mesti dia sibuk nak kuruskan badan


silap-silap ari bulan, berperang dengan si bapak dan ibu sebab bagi dia minum banyak sangat..

biar sederhana, asal sihat (^_^)

25 comments:

  1. wah.. sehat beno.. e geram..meh2 nk picit pp tu.. tembam sgt pon..huhu

    ReplyDelete
  2. kecik2 memangla kata comell..dah beso kena ejek..kesian gak kat baby ni huhuhu..

    ReplyDelete
  3. mak aih..
    besarnya dia.. tp comelll...

    ReplyDelete
  4. wah...gawat ni! huhu^^

    *yup cumel waktu baby, aneh waktu besar nanti*

    ReplyDelete
  5. Fuhhh!montel gila baby ni...tapi cute!

    ReplyDelete
  6. aalolololololo~ somelito anak omakkkkk~:P

    ReplyDelete
  7. woahhhhhh...gebu gilaa pipi dia...!! nk cubit!!hahaha

    ReplyDelete
  8. kussss semangat..obes ni bahaya kalau biar camtu huhu

    ReplyDelete
  9. ish3..menakutkan jek..tp comel! :)

    ReplyDelete
  10. uishh...roboh stroller..walker dah sah sah tak celus..

    ReplyDelete
  11. bahaya la cmni..terlebih sgt chubby ni..masalah kesihatan nti..nape la mak pak die manjakan sgt cmtu...ni klu sy dukung ni kompem tumbang ni...hehe

    ReplyDelete
  12. wah..terlebih montel baby ni

    ReplyDelete
  13. Aduahii..beso giler baby nie.. kalau dpt kat akak nie.. kan ku ciom2 & gomol2 dia..hehehe..

    ReplyDelete
  14. gold dasyatnyer bb nie kalau anak angah aduhhh hehehe

    ReplyDelete
  15. tu dia.... terlebih pulak beratnya....kalau kurus tu ...terkurus pula....macam-macam kan...

    ReplyDelete
  16. giler ahh hehe..geram tgk pipi nemok die tu ..sepupu tora 4 bln 8++kg..tu pn dah penat tgk ni kn lak bdk ni hehe

    ReplyDelete
  17. alaa.. ciannyer... tgk budak nie

    ReplyDelete
  18. kesiannye dia...nampak macam seksa je

    ReplyDelete
  19. cute sangat,
    tapi kecian jugak kalau dia besar nanti
    terlebih obes

    ReplyDelete
  20. ishh..obesiti dak ni..kesian t dpt byk penyakit..

    ReplyDelete
  21. Sangat2 debab dak ni..tp btoi kate cik gold..kecik2 mmg la comei..bsr nnt problem kt dak tu..cian die

    ReplyDelete
  22. ya allah rasa nk ku pecetttttt...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails